مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-21سياسي

سروری: 1401، سال رونق حمل و نقل عمومی تهران خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک نوروز، در حالی که سال 1401 را سالی مشحون از موفقیت ها و پیروزی ها برای ملت ایران خواند، - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی گفت: از همین روی برای سال 1401 طبق تعهدات دولت، موضوع حمل و نقل عمومی پر رونق خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک نوروز، در حالی که سال 1401 را سالی مشحون از موفقیت ها و پیروزی ها برای ملت ایران خواند، اظهار داشت: هم زمانی این سال با نام و یاد امام زمان در ایام ولادت ایشان آغازگر و نشانه موفقیت های ملت ایران در آینده خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دولت امیدوار است که سقف بودجه را در ماه های اولیه این سال تحقق بخشد تا بتوانیم در جهت کمک به مردم و کاهش قیمت ها و افزایش خدمات، اقدامات اساسی را انجام دهیم.

نایب رییس شورا ضمن پیشنهاد ارائه گزارشی از تحقق شعار سال 1400 خطاب به مسئولین، در ادامه اظهار داشت: با اینکه دولت جدید نیمی از سال را در اختیار داشت، اما اقدامات مناسبی را در جهت گشایش کسب و کار و مانع زدایی از صدور مجوز ها انجام داده است که این موضوع آثار خوبی دارد و ما نیز در شورای شهربیشترین تلاش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: 1401، سال رونق حمل و نقل عمومی تهران خواهد بود

سروری: 1401، سال رونق حمل و نقل عمومی تهران خواهد بود