مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-21سياسي

حمایت سازمان بازرسی از شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق تولید و اشتغال آفرینی


رییس سازمان بازرسی در پیام نوروزی خود گفت: دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در تحقق شعار سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» همچون گذشته با تمام قوا به وظایف خود عمل نموده و از شرکت های دانش بنیان در جهت تولید و اشتغال آفرینی پشتیبانی می کند.

- رییس سازمان بازرسی در پیام نوروزی خود گفت: دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین همچون گذشته با تمام قوا به وظایف خود عمل نموده و از شرکت های دانش بنیان در جهت تولید و اشتغال آفرینی پشتیبانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی دستگاه قضا به مناسبت فرارسیدن سال 1401 هجری شمسی و عید نوروز که از سوی رهبر انقلاب اسلامی سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شد، پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی حلول سال نو و بهار دوباره طبیعت که نشانه قدرت بیکران خداوند سبحان است را به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری، روسای محترم قوای سه گانه، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان سرافراز، کارکنان خدوم دستگاه قضایی کشور و خانواده بزرگ سازمان بازرسی کل کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه ایزد منان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان بازرسی از شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق تولید و اشتغال آفرینی

حمایت سازمان بازرسی از شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق تولید و اشتغال آفرینی