مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-21سياسي

دستگاه های اجرایی ورامین در نوروز توجه ویژه ای به حوادث جاده ای داشته باشند


با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در شهرستان باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر ، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه خیز ، - ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در شهرستان باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر ، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه خیز ، افزایش گشت های راهداری ، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار تصادفات و ترافیک تاثیر گذار باشیم.

صبح دوشنبه در اولین روز سال 1401 اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور مجید درویشی فرماندار ورامین ، فخاری معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین ، بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ، مومنی شهردار ورامین و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در این جلسه مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در نوروز امسال با توجه به افزایش حجم سفر ها و به تبع آن افزایش آمار تصادفات در کشور می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان در این راستا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در شهرستان باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر ، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه خیز ، افزایش گشت های راهداری ، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار تصادفات و ترافیک تاثیر گذار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی ورامین در نوروز توجه ویژه ای به حوادث جاده ای داشته باشند

دستگاه های اجرایی ورامین در نوروز توجه ویژه ای به حوادث جاده ای داشته باشند