مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-21سياسي

7255 نفر از مددجویان کمیته امداد ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: 7255 نفر از مددجویان کمیته امداد در مناطق شهری تحت پوشش بیمه سلامت استان ایلام هستند.

- رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص عملکرد این اداره در سال جاری گفت: توسعه نظام بیمه سلامت از مهمترین مضامین مورد تاکید در سیاست های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت کشور است.

وی افزود: اداره کل بیمه سلامت استان ایلام با تحت پوشش قرار دادن 357 هزار نفر از جمعیت استان ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، سلامت همگانی، بیمه روستاییان و عشایر و سایر اقشار بیش از 70 درصد در استان تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان تحت پوشش این اداره کل با 361 مرکز و موسسه بهداشتی و درمانی طرف قرارداد است.

وی ادامه داد: سالیانه رقم بالغ بر 130 میلیارد تومان به مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت و از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون بالغ بر 47 میلیارد تومان به مراکز و موسسات طرف قرارداد جهت هزینه بیماران کرونایی تحت پوشش  که از این مبلغ 90 درصد هزینه درمانی بیماران را پرداخت می کند و برای بیماران مبتلا به کرونا که فاقد پوشش بیمه هستند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7255 نفر از مددجویان کمیته امداد ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند

7255 نفر از مددجویان کمیته امداد ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند