مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-21اجتماعي

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرحیم لطفی در جمع خبرنگاران در توصیه های ایام نوروز از حفاظت منابع طبیعی اظهار کرد: استان گلستان دارای چشم اندازهای زیبا در عرصه های جنگلی و مرتعی بوده و در ایام تعطیلات نوروز بسیاری از هموطنان و هم استانی ها اوقات فراغت خود را در این عرصه ها سپری می کنند.

وی تصریح کرد: تعداد 18 تفرجگاه و پارک جنگلی در استان میزبان هم استانی ها و مسافران عزیز برای استفاده از طبیعت بوده و انتظار داریم همه مردم عزیز ملاحظات درختان جنگلی و مراتع استان را داشته باشند.

* مسافران از نشستن در کنار درختان خطرساز به صورت جدی خودداری کنند مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خاطرنشان کرد: از همه عزیز تقاضا داریم در کف جنگل آتش روشن نکرده و از مکان هایی که در تفرجگاه ها و جنگل ها تعبیه شده استفاده کنند، همچنین از نشستن در کنار درختان خطرساز به صورت جدی خودداری کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان برای روشن کردن آتش درختان و شاخه های تازه روییده و سبز شده درختان را نشکنند و اگر چنین موردی مشاهده کردند سریع با شماره 1504 امداد و نجات جنگل و مرتع تماس حاصل کنند.

لطفی گفت: حدود 500 نیرو حفاظتی منابع طبیعی در ایام نوروز به صورت آماده باش از عرصه های منابع طبیعی حفاظت می کنند اما با توجه به وسعت فراوان این عرصه ها مشارکت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز