مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-21اجتماعي

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در ایام نوروز حدود 500 نفر از یگان حفاظتی در آماده باش کامل برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرحیم لطفی در جمع خبرنگاران در توصیه های ایام نوروز از حفاظت منابع طبیعی اظهار کرد: استان گلستان دارای چشم اندازهای زیبا در عرصه های جنگلی و مرتعی بوده و در ایام تعطیلات نوروز بسیاری از هموطنان و هم استانی ها اوقات فراغت خود را در این عرصه ها سپری می کنند.

وی تصریح کرد: تعداد 18 تفرجگاه و پارک جنگلی در استان میزبان هم استانی ها و مسافران عزیز برای استفاده از طبیعت بوده و انتظار داریم همه مردم عزیز ملاحظات درختان جنگلی و مراتع استان را داشته باشند.

* مسافران از نشستن در کنار درختان خطرساز به صورت جدی خودداری کنند مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خاطرنشان کرد: از همه عزیز تقاضا داریم در کف جنگل آتش روشن نکرده و از مکان هایی که در تفرجگاه ها و جنگل ها تعبیه شده استفاده کنند، همچنین از نشستن در کنار درختان خطرساز به صورت جدی خودداری کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان برای روشن کردن آتش درختان و شاخه های تازه روییده و سبز شده درختان را نشکنند و اگر چنین موردی مشاهده کردند سریع با شماره 1504 امداد و نجات جنگل و مرتع تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز

آماده باش کامل 500 مامور حفاظت منابع طبیعی گلستان در ایام نوروز