مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-21اقتصادي

نصب بیلبوردهای «به دروازه تشیع خوش آمدید» در اهواز


در حالی که در چند ماه گذشته در اقدام عجیب افرادی انگشت شمار با همکاری شهردار وقت اهواز در صدد نصب تابلوی «اهواز شهر ملی مینای صبی بودند، سازمان زیباسازی در یک اقدام پسندیده بیلبوردهای «به اهواز دروازه تشیع خوش آمدید» را در برخی نقاط شهر نصب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چند ماه گذشته مخاطبان با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس درخواست ابطال حکم ثبت اهواز به عنوان شهر ملی میناکاری صبی شدند.

یکی از الزامات این ثبت پس از  ابلاغ آن به شهرداری اهواز در خردادماه 1400 این بود که شهرداری موظف است بیلبوردهای ورودی شهر را با عنوان اهواز شهر ملی مینای صبی نصب کند.

مخالفت علما با توجه به اینکه جغرافیای صنعت مینای کاری فقط مربوط به شهر اهواز و تنها مختص صائبین مندایی نیست و لزوم ثبت این صنعت داشتن بالغ بر 50 کارگاه آموزشی، برگزاری نمایشگاه سالیانه و.

است اما شهروندان اهوازی معتقد بودند: استفاده از پسوند صبی برای این ثبت با توجه به اینکه شیعیان زیادی در شهر اهواز به صنعت میناکاری مشغول هستند گامی در جهت تغییر هویت شهری اهواز و مصادره این صنعت به نام اقلیت خاص است.

  بر همین اساس، پس از پیگیری این سوژه توسط خبرنگار فارس تابلوی اهواز شهر ملی مینای صبی که در خیابان طالقانی اهواز بدون هیچ گونه مجوزی نصب شده بود پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیلبوردهای «به دروازه تشیع خوش آمدید» در اهواز

نصب بیلبوردهای «به دروازه تشیع خوش آمدید» در اهواز