مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 06:222022-03-21سياسي

حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه و سرای سالمندان بعد از تحویل سال


استاندار ایلام در آغازین لحظات تحویل سال نو با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی و سرای سالمندان اسایش در جمع این کودکان و سالمندان حاضر شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام در آغازین لحظات تحویل سال نو با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی و سرای سالمندان اسایش در جمع این کودکان و سالمندان حاضر شد.

دکتر حسن بهرام نیا در این دیدار که معاونین استاندار و جمعی از مسئولین استانی واصحاب رسانه هم حضور داشتند ضمن تبریک سال نو به نامگذاری شعار سال 1401 توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1401 را سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند و بر همه ما واجب است که در جهت تحقق آن با جان و دل در این عرصه بصورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مربیان شیرخوارگاه حضرت زهرا (س) عزم و اراده دولت را بر حمایت از نیازمندان و مستمندان و افراد بی سرپرست و بد سرپرست جدی دانست و گفت: در این راستا تمام دستگاه های متولی برای تحقق این مهم همدل و یکصدا پای کار هستند.

بعد از این استاندار ایلام به سایشگاه شبانه روزی آسایش رفت و در یک فضای صمیمی با سالمندان در این مرکز دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان و درخواستهای مسئولین این مرکز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه و سرای سالمندان بعد از تحویل سال

حضور استاندار ایلام در شیرخوارگاه و سرای سالمندان بعد از تحویل سال