مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 02:322022-03-20اقتصادي

وضعیت دوگانه گالری ها در سال 1400


سال 1400 در حالی به پایان رسید که گالری ها به عنوان یکی از مراکز خرید و فروش و نمایش آثار هنری، وضعیت پارادوکسیکالی را سپری کردند.

از طرفی گالری داران در کنار همکاری هایی که با شهرداری داشتند، - محدودیت هایی را نیز تجربه کردند و از سوی دیگر کرونا اگرچه باعث شد تا فعالیت گالری ها برای مدتی دچار وقفه شود اما گردانندگان را با دستاوردهای نمایشگاه آنلاین و فروش مجازی هم آشنا کرد.

کرونا، رکود اقتصادی، آسیب های روانی ناشی از قرنطینه و .

همگی از مواردی بودند که چه از نظر کمیت تولیدات آثار هنری چه از نظر برپایی نمایشگاه، در سالی که سپری شد فضای هنری را درگیر کردند.

علی رغم این موارد و تأثیراتی که بر فضای هنری داشتند، اما گالری ها به هر قیمتی که بود به حیات خود ادامه داده و چراغ فرهنگ و هنر را با برپایی نمایشگاه های انفرادی و گروهی حضوری و آنلاین همچنان روشن نگاه داشتند.

گزارش حاضر ایسنا شرحی است مختصر از وضعیت گالری ها در سال 1400.

تعامل و تقابل شهرداری و گالری ها اگر در روزهای پایانی سال سری به گالری ها زده باشید، حتما متوجه این نکته که تعداد زیادی از آن ها امروزه در فضای مسکونی فعالیت دارند، شده اید.

اینکه فعالیت نگارخانه داران در یک فضای مسکونی برای به نمایش گذاشتن آثار هنری کار درستی است یا خیر، یکی از مسائلی است که بر اساس قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دوگانه گالری ها در سال 1400

وضعیت دوگانه گالری ها در سال 1400