مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 00:172022-03-20اقتصادي

کاهش مصرف بنزین در تهران و افزایش مصرف در کشور


با توجه به خروج مردم از تهران، با کاهش مصرف بنزین در پایتخت روبرو هستیم ولی در کل روند مصرف سوخت در کشور افزایشی است و پیش بینی می شود که مصرف بنزین 15 درصد افزایش یابد.

- رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: با توجه به خروج مردم از تهران، با کاهش مصرف بنزین در پایتخت روبرو هستیم ولی در کل روند مصرف سوخت در کشور افزایشی است و پیش بینی می شود که مصرف بنزین 15 درصد افزایش یابد.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با احتمال افزایش سفرهای استانی تصمیماتی اتخاذ شد و در سطح کلان هماهنگی های خوبی صورت گرفت تا با تعامل مثبت بین دولت و بخش خصوصی در جایگاههای سوخت، ایام نوروز را بدون مشکل خاصی سپری کنیم، اظهار کرد: برای این مهم نیازمند دریافت پیشنهادات و گزارشات در مورد مشکلات احتمالی توزیع سوخت هستیم.

وی افزود: هم مردم و هم جایگاه داران می توانند در زمانی کوتاه موارد را به کارشناسان ما اعلام کنند و حل مشکل زمانبر نخواهد بود.

در همین راستا شماره تلفنهای واحد پاسخگویی ما 02177522678 و 02177537033 آماده دریافت گزارشها، انتقادات و پیشنهادات است.

رییس صنف جایگاهداران کشور ادامه داد: جایگاه داران کاملا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکل و انتقال موارد به کارشناسان ما آشنا هستند ولی از مردم درخواست میکنیم که موقع ارتباط با اپراتورهای مرکز پاسخگویی دقیقا به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف بنزین در تهران و افزایش مصرف در کشور

کاهش مصرف بنزین در تهران و افزایش مصرف در کشور