مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-20سياسي

سخنرانی رییس جمهور آغاز شد


سخنرانی رییس جمهور به مناسب آغاز سال نو آغاز شد.

- رییس جمهور با بیان اینکه در سال جاری ان شاالله مسئله اشتغال مسئله اول ماست، تاکید کرد: بیکاری منشاء همه مصیبت های اقتصادی و اجتماعی است و حمایت از تولید در صدر برنامه های دولت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی در نخستین پیام نوروزی خود به ملت ایران در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران بدون تردید امسال نتیجه استقامت و ایستادگی خود را خواهند دید، گفت: اولین پیام نوروزی اینجانب به عنوان خادم جمهور، پیام کار و تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای ساختن ایرانی قوی و پیشرفته است.

هیچ ملتی بدون کار متراکم و استفاده از حداکثر منابع انسانی و طبیعی به جایی نرسیده و سال جدید و قرن جدید برای همه ما باید آغاز دور جدیدی از کار مولّد، مفید، ثمربخش و پیشرفت آفرین باشد.

متن کامل نخستین پیام نوروزی رییس جمهور به شرح زیر است؛ یا مقلب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین فرا رسیدن نوروز نشاط آفرین، دوباره جان یافتن طبیعت و زمین، حلول سال 1401 هجری شمسی را به شما ملت عزیز و سرافراز ایران و رهبر معظم انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییس جمهور آغاز شد

سخنرانی رییس جمهور آغاز شد