مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-20اجتماعي

برگزاری تور تهران گردی در نوروز


رییس ستاد گردشگری شهر تهران برنامه های گردشگری شهرداری تهران در ایام عید نوروز را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهرشاد کاظمی با اشاره به برنامه های متنوع تهرانگردی شهرداری تهران در ایام تعطیلات نوروز گفت: ستاد گردشگری شهر تهران امسال سعی کرده است تا تمامی برنامه های گردشگری ویژه عید شهرداری تهران و سایر نهادها را روی سامانه visit.

thehran.

ir قرار دهد.

وی ادامه داد: همکاری ستاد گردشگری با آژانس های مسافرتی مانند معرفی تورهای ویژه گردشگری در شهر تهران روی این سامانه باعث می شود تا شهروندان با مراجعه به سایت مذکور ضمن آشنایی با این تورها و جاذبه های گردشگری شهر تهران امکان خرید و رزو این برنامه های فرهنگی و تفریحی را داشته باشند.

رییس ستاد گردشگری شهر تهران افزود: ستاد گردشگری شهر تهران همچنین سه ویژه نامه را تحت عنوان روایت تهران با موضوعاتی مانند روایت لاله زار به عنوان نخستین راسته فرهنگی و هنری شهر تهران، روایت شمیران نو به عنوان نخستین جاده گردشگری و خوش آب و هوای شهر تهران و قصه 7 را منتشر کرده و نسخه الکترونیکی آن را روی سایت visit.

thehran.

ir قرار داده است.

وی اضافه کرد: بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری مناطق شهر تهران از دیگر برنامه های ستاد گردشگری است که به این منظور در مناطق 1، 7، 11، 12 و 22 اتوبوس های گردشگری مستقر شده اند تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور تهران گردی در نوروز

برگزاری تور تهران گردی در نوروز