مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-20اجتماعي

ستاد خدمات سفرهای نوروزی در عوارضی تهران-قم مستقر شد


غرفه های ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ری شامل هلال احمر، امداد جاده ای، میراث فرهنگی، پلیس راهور و ارتش در عوارضی تهران-قم از امروز بیست و نهم اسفند 1400 مستقر شدند و تا سیزدهم فروردین 1401 به ارائه خدمات می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه فرارسیدن سال نو و افزایش میزان سفرهای نوروزی هموطنان، غرفه های ستاد خدمات نوروزی شهرستان ری به منظور ارائه خدمات به مسافران، در عوارضی اتوبان تهران-قم مستقر شدند.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، ظهر امروز با همراهی امین بابایی بخشدار کهریزک، هوشنگ اکبری بخشدار خاوران و رؤسای میراث فرهنگی، هلال احمر، پلیس راهور و اداره حمل و نقل جاده ای با حضور در عوارضی اتوبان تهران-قم، از امکانات و آمادگی نیروهای مستقر در این محل بازدید میدانی کرد.

زمانی در این بازدید، فعالیت دستگاه های مرتبط با ستاد خدمات نوروزی را بررسی و با توجه به اینکه اتوبان تهران-قم در شهرستان ری محل تردد مسافران 17 استان است، نسبت به ارائه خدمات ویژه به مسافران عبوری از این محور تاکید کرد.

  برپایی سیاه چادر عشایری برای پذیرایی از مسافران  در راستای ایجاد فضای مناسب گردشگری و آشنایی با آداب و رسوم اقوام ایرانی با همکاری عشایر بخش خاوران ری یک تخته سیاه چادر و به منظور استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفرهای نوروزی در عوارضی تهران-قم مستقر شد

ستاد خدمات سفرهای نوروزی در عوارضی تهران-قم مستقر شد