مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-20اقتصادي

قدرت مردم ایران در 29 اسفند جهانی شد


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین حمیدی، ملی شدن صنعت نفت در سپهر تاریخی کشورمان، امری بی نظیر است که دولتی با تکیه بر توان داخلی مردم خود، - ملی شدن صنعت نفت در سپهر تاریخی کشورمان، امری بی نظیر است که دولتی با تکیه بر توان داخلی مردم خود، روبروی ابرقدرت استعمارگری به نام انگل ستان ایستاد و منابع ملی را از دستان ستمگر متجاوزان و استعمارگران خارج کرد.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین حمیدی، ملی شدن صنعت نفت در سپهر تاریخی کشورمان، امری بی نظیر است که دولتی با تکیه بر توان داخلی مردم خود، روبروی ابرقدرت استعمارگری به نام انگل ستان ایستاد و منابع ملی را از دستان ستمگر متجاوزان و استعمارگران خارج کرد.

این حرکت ازآن جهت اهمیت دارد که دولت مصدق در دوران طاغوت به صورت مردمی تشکیل شد.

دولتی که صبر نظام زمان و اربابان غربی اش را لبریز کرد و دیری نپایید تا ماهیت استکبار نمایان شد و دولت مردمی را با کودتای حاکمیتی سرنگون ساخت.

زمانی که اولین چاه نفت در ایران بیش از صدسال قبل در منطقه مسجدسلیمان توسط یک شرکت انگلیسی کشف شد، دولت وقت ایران هیچ آگاهی و درکی از اهمیت این موضوع نداشت؛ اما کاشفان آن به خوبی می دانستند به چه ثروتی در ایران دست یافته اند و پایه های استعمار خود در ایران را با قرارداد های استثماری استخراج، تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مردم ایران در 29 اسفند جهانی شد

قدرت مردم ایران در 29 اسفند جهانی شد