مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-20اقتصادي

گوجه سبز4میلیون تومانی درتجریش واقعیت ندارد


گوجه سبز کالای ضروری به حساب نمی آید و شاید میوه لوکس باشد، اما کالای قاچاق نیست و شرایط میوه های استوایی در بازار را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بازار میوه های نوبرانه بهار نیز در آخرین روزهای سال و تکاپوی خرید عیدانه داغ می شود اما گوجه سبز 4 میلیون تومانی بازار تجریش تیتر زردی است که درفضای مجازی رونق گرفته است.

در آستانه نوروز 1401 نیز همچون سال های گذشته بازار پر رنگ و لعاب تجریش که مملو از هفت سین و نوبرانه شده میزبان مردمی است که علیرغم وجود کرونا، برخی ماسک بر چهره و الکل به دست و برخی دیگر با توکل برخدا و اطمینان به واکسن هایی که زده اند از راه های دور و نزدیک به خرید و تماشای بازار شب عید آمده اند.

بازاری که نه تنها در دنیای حقیقی بلکه در فضای مجازی هم رونق دارد و ادمین های آن همچون بساط گران خیابانی که برای فروش بیشتر اغراق کرده و فریاد می زنند، برای جلب توجه مخاطب شان تیترهای عجیب می نویسند و وایرال می کنند.

گوجه سبز در بازار تجریش ، کیلویی 4 میلیون تومان تیتری که هر پیجی پر و بالی به آن داد و در این روزهای پایانی سال با عکسی از این نوبرانه دلبرانه منتشر کرد و اما واقعیت چیست؟ مدیر جهاد کشاورزی شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: بازرسان ما مساله را مورد بررسی قرار داده و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوجه سبز4میلیون تومانی درتجریش واقعیت ندارد

گوجه سبز4میلیون تومانی درتجریش واقعیت ندارد