مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-20اجتماعي

اردبیل در آستانه بهار رخت سفید پوشید+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با آخرین روز اسفند ماه 1400 و در آستانه سال بهار 1401، شاهد بارش برف در مناطق مختلفی از استان اردبیل هستیم.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل تقویت جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه بوده سبب بارش برف در مناطق مختلفی از استان اردبیل شده است.

طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی استان اردبیل، میزان بارش برف در برخی مناطق اردبیل به بیش از 20 سانتی متر نیز رسیده است به طوری که میزان بارش برف در شهرستان سرعین 25 سانتی متر، شهرستان های نمین و مشگین شهر 15 سانتی متر، شهرستان های گرمی و نیر 12 سانتی متر و شهرستان اردبیل 8 سانتی متر بوده است.

  بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم شرایط جوی ناپایدار تا صبح جمعه (5 فرودین 1401) در غالب مناطق استان است؛ بر این اساس آسمان نیمه ابری تا ابری توام با وزش باد خزری (گاهی تند)، رخداد مه  و بارش برف (در نوار شمالی استان بارش باران توام با رگبار) پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی استان اردبیل، در طی مدت مذکور در مناطق برف گیر نوار شرقی استان با توجه به حجم بارش برف و شدت وزش باد خزری رخداد کولاک برف محتمل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در آستانه بهار رخت سفید پوشید+ عکس

اردبیل در آستانه بهار رخت سفید پوشید+ عکس