مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-20سياسي

«کوهدشت» شهر استعدادهای ناب/ ظرفیت میزبانی رویدادهای ملی فرهنگی وجود دارد


نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی از «کوهدشت» به عنوان شهر استعدادهای ناب یادکرد و گفت: ظرفیت میزبانی رویدادهای ملی فرهنگی در این منطقه وجود دارد.

- خرم آباد- نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی از کوهدشت به عنوان شهر استعدادهای ناب یادکرد و گفت: ظرفیت میزبانی رویدادهای ملی فرهنگی در این منطقه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم ضمن تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین وزارت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: کوهدشت را باید شهر استعدادهای ناب نامید چرا که علی رغم تمامی محرومیت ها و محدودیت ها، چهره های بسیاری را به کشور معرفی کرده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی همچنین به برگزاری این جشنواره خوشنویسی اشاره کرد و افزود: اهتمام داشتن به خوشنویسی، اهتمام داشتن به هنری اصیل است.

حجت الاسلام مبلغی ادامه داد: جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم همان گونه که از نامش پیداست هم گرامیداشت قلم است و هم گرامیداشت سواد و هنر خوشنویسی.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم گسترش رویدادهای فرهنگی و هنری در شهرستان کوهدشت و استان لرستان، یادآور شد: کوهدشت و رومشگان ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوهدشت» شهر استعدادهای ناب/ ظرفیت میزبانی رویدادهای ملی فرهنگی وجود دارد

«کوهدشت» شهر استعدادهای ناب/ ظرفیت میزبانی رویدادهای ملی فرهنگی وجود دارد