مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-20حوادث

وقوع 4 تصادف منجر به فوت در اصفهان / گشت های هوایی راه اندازی شد


از 25 تا 29 اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گزارش شده است.

- با اشاره به افزایش بیش از 50 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی اظهار داشت: رانندگان باید با رعایت توصیه های پلیس از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

وی افزود: متأسفانه در بازه زمانی 25 تا 29 اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در جاده های استان اصفهان گزارش شد که هر تصادف یک فوتی داشته است.

نبستن کمربندی ایمنی علت اصلی فوتی در تصادفات رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بررسی های کارشناسان پلیس راه نشان می دهد نبستن کمربند ایمنی یکی از علل اصلی فوت رانندگان و سرنشینان خودرو است، که بستن کمربند برای همه سرنشیان الزامی است.

سرهنگ زارع بیان داشت: در ایام نوروز بیشترین علت تصادفات خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز است که در جاده های یکنواخت احتمال افزایش خواب آلودگی راننده وجود دارد.

وی افزود: درجاده های دو طرفه بیشترین علت تصادفات انحراف به چپ و سبقت های غیر مجاز است که اکیداً توصیه می شود در این جاده ها از سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ ناگهانی خودداری شود.

راه اندازی گشت هوایی پلیس راه در اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال سیستم های هوشمند ثابت و دوربین های سیار پلیس تخلفات را ثبت می کنند، همچنین گشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 تصادف منجر به فوت در اصفهان / گشت های هوایی راه اندازی شد

وقوع 4 تصادف منجر به فوت در اصفهان / گشت های هوایی راه اندازی شد