مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-20فرهنگي

مروری بر آنچه در سال 1400 بر فرهنگ و هنر خراسان گذشت


در سال 1400 همچون سالیان گذشته، شاهد اتفاقات فرهنگی و هنری بسیاری در زمینه های مختلف بودیم؛ اتفاقاتی که گاه شیرین و گاه تلخ بود و ایسنا روایت گر این اتفاقات بوده است.

- این گزارش مروری کوتاه بر رویدادهای فرهنگی و هنری است که سال گذشته در خراسان رضوی اتفاق افتاده و روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفته است.

آغاز احداث بنای جدید مسجد هفت درب مشهد عملیات اجرایی احداث بنای جدید مسجد هفت درب مشهد که تخریب بنای قدیمی آن توسط شهرداری مشهد در راستای پیشبرد طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی انتقاداتی از سوی برخی افراد و رسانه ها را در پی داشت، در فروردین 1400 در محل پیشین آن آغاز شد.

تعطیلی 90 درصد موسسات قرآنی مشهد مصطفی حاجی حسنی کارگر، مدیر موسسه قرآنی انوارالمصطفی گفت: با شیوع بیماری کرونا و عدم اطلاع رسانی پر کردن اظهارنامه مالیاتی، مشکلات موسسات قرآنی شدت پیدا کرد و 90 درصد آن ها تعطیل شده اند.

اطلاع رسانی به موقع و صحیح در رابطه با پر کردن اظهارنامه های مالیاتی به موسسات قرآنی صورت نگرفت و به دلیل گذشت زمان این موضوع بسیاری از آن ها دچار جریمه های سنگین شده و مجبور به انحلال موسسه خود شدند.

چهار شهر خراسان رضوی به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پیوستند جعفر مروارید، مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از پیوستن چهار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر آنچه در سال 1400 بر فرهنگ و هنر خراسان گذشت

مروری بر آنچه در سال 1400 بر فرهنگ و هنر خراسان گذشت