مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-20ورزشي

خطه سیلک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است


مدیریت شهری پس از دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی، آماده استقبال متفاوت از  عید نوروز و میزبانی میهمانان خطه سیلک است.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: مدیریت شهری پس از دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی، آماده استقبال متفاوت از  عید نوروز و میزبانی میهمانان خطه سیلک است.

حسن بخشنده امنیه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری کاشان با مشارکت مجموعه ستاد تسهیلات سفر، اقدام های مختلفی را در حوزه های پنجگانه ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی، اقامتی، رفاهی و همچنین ارتباطات و رسانه برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: ستاد پذیرش و اسکان در ورودی های شهر شامل بلوار امام رضا(ع)، میدان بسیج و شهرداری راوند به منظور استقبال از گردشگران نوروزی ساماندهی و راه اندازی شده است .

شهردار کاشان تصریح کرد: آماده سازی مکان های فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان جهت اسکان و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری به همراه برنامه های گوناگون در نقاط مختلف شهر برای استفاده شهروندان از دیگر برنامه های نوروزی کاشان است.

بخشنده امینه با اشاره به اهمیت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در ایام نوروز، گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ های شهری، راه اندازی اینترنت شهری در ورودی های کاشان، طراحی و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطه سیلک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

خطه سیلک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است