مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-20اجتماعي

زباله های رها شده در زنجانرود؛ معضلی در آستانه عید نوروز


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: برنامه ریزی هایی در راستای حل معضل زباله های رها شده در زنجانرود انجام شده است.

- زباله های رها شده در زنجانرود؛ معضلی در آستانه عید نوروز ایسنا/زنجان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: برنامه ریزی هایی در راستای حل معضل زباله های رها شده در زنجانرود انجام شده است.

سعید محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تبعات زباله های رها شده و تخلیه فاضلاب های شهری و صنعتی در زنجانرود و حاشیه آن، اظهار کرد: مهم ترین مشکل فاضلاب زنجانرود، عبور این رودخانه از میان باغاتی است که منبع اصلی آبیاری درختان آن است و محصولات باغات زنجانرود می تواند تهدیدی جدی برای سلامتی مصرف کنندگان باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این راستا، تصریح کرد: در چند نقطه از زنجانرود، از خروجی شهر تا کوشکن لایروبی انجام شده است.

این مسئول افزود: با تکمیل شبکه جمع آوری و توسعه تصفیه خانه، مشکل ورود فاضلاب شهری به زنجانرود نیز کاملاً رفع خواهد شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: پوشش گذاری بر روی برخی کانال های انتقال فاضلاب به زنجانرود برای خارج کردن از دسترس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های رها شده در زنجانرود؛ معضلی در آستانه عید نوروز

زباله های رها شده در زنجانرود؛ معضلی در آستانه عید نوروز