مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-20سياسي

توزیع 21 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان بین نیازمندان لرستان


معاون عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان در لرستان از توزیع 21 هزار و 500 بسته معیشتی طی یک ماه گذشته در قالب کمک های مؤمنانه بین نیازمندان شهرستان های الیگودرز، - ایسنا/لرستان معاون عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان در لرستان از توزیع 21 هزار و 500 بسته معیشتی طی یک ماه گذشته در قالب کمک های مؤمنانه بین نیازمندان شهرستان های الیگودرز، دورود، دوره چگنی و دلفان خبر داد.

سعید غفوری نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سطح کشور، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت و توجه به اقشار نیازمند، اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه با هدف ایجاد روحیه امید بین افراد در بازه های زمانی متفاوت در دستور کار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان لرستان قرار گرفت.

وی از توزیع 21 هزار و 500 بسته معیشتی طی یک ماه گذشته در سطح چهار شهرستان الیگودرز، دورود، دوره چگنی و دلفان لرستان خبر داد و گفت: این بسته ها به نواحی سپاه این چهار شهرستان تحویل داده و از این طریق بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

غفوری نژاد ارزش ریالی هر بسته معیشتی را 600 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: در مجموع ارزش بسته های غذایی یاد شده 12 میلیارد و 900 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 21 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان بین نیازمندان لرستان

توزیع 21 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان بین نیازمندان لرستان