مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-20اقتصادي

نظارت دولت بر بازار ادامه دارد/ «پلمب» 9 فروشگاه زنجیره ای متخلف در کرمانشاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار استان کرمانشاه گفت: دربازرسی های انجام شده 9 فروشگاه زنجیره ای و 10 قصابی به دلیل تکرار تخلف گران فروشی و کم فروشی از جمله عدم تطابق قیمت درج شده با قیمت واقعی بسته شد.

- باباخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص نظارت بر بازار عید نوروز و با اشاره به افزایش نظارت ها از15 اسفند و تا 15 فروردین، اظهار کرد: در صورت بروز تخلفات بیش از حد این فروشگاه ها، شعبه مرکزی آن ها در استان تهران را جریمه تعزیراتی خواهیم کرد که در نهایت مسئولین مرکزی باید تعیین تکلیف کرده و پاسخگوی این تخلفات باشند.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت یافتن راهکاری برای جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی ها بود که باید به نحوی صورت گیرد که تأثیر بازدارندگی در آن قابل مشاهده باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال های گذشته تیم های نظارتی پس از شناسایی متخلفین از طریق جریمه های نقدی با آن ها برخورد می کردند، اما به دلیل پروسه طولانی پرداخت جریمه و کم بودن جریمه های صورت گرفته که در اکثر مواقع باعث تکرار تخلف آن ها می شد و عملاً تأثیر بازدارندگی دیده نمی شد امسال به طوری جدی تر و به منظور تأثیرگذاری بیشتر برای برخورد با متخلفین تصمیماتی در راستای برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دولت بر بازار ادامه دارد/ «پلمب» 9 فروشگاه زنجیره ای متخلف در کرمانشاه

نظارت دولت بر بازار ادامه دارد/ «پلمب» 9 فروشگاه زنجیره ای متخلف در کرمانشاه