مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-20اجتماعي

خانه تکانی طبیعت در 8 تفرجگاه جنگلی آزادشهر


معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر از پاکسازی و خانه تکانی 8 تفرجگاه جنگلی این شهرستان خبر داد.

- رضا عجم نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح پاکسازی جنگل ها و تفرجگاه های جنگلی استان گلستان، اظهار کرد: جنگل ها سرمایه های ملی و خدادادی است که همه ما موظفیم با تمام وجود از آنها حراست و حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه فرزندان ما و نسل های آینده نیز باید از این سرمایه های ملی بهره ببرند، افزود: در روزهای اخیر و منتهی به سال نو با حضور فرمانده یگان حفاظت، سرجنگلبان نوده وجمعی از نیروهای حفاظتی در آستانه سال نو و عید باستانی مناطق مختلف جنگلی هشت تفرجگاه در آزادشهر پاکسازی و عاری از زباله شد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تفرجگاه های منطقه چشمه ساران هرساله میزبان مسافران زیادی است، هشت منطقه شامل مناطق جنگلی کوهمیان، لاشوی فاضل آباد، بن قلعه، اطراف پل پادگان نوده (جنگل تقری)، چهار دره سرای محمد حسین (سوسرا)،تپه بابوان، گلندیهای سیدآباد و آق امام از وجود مواد رهاسازی شده در طبیعت و زباله های مضر پاکسازی شد.

عجم نوروزی با بیان اینکه در اجرای این طرح حدود 100 کیسه زباله بزرگ جمع آوری شده است، اضافه کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هر کس از جنگل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکانی طبیعت در 8 تفرجگاه جنگلی آزادشهر

خانه تکانی طبیعت در 8 تفرجگاه جنگلی آزادشهر