مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-20اجتماعي

کُری خوانی زمستان برای بهار/ آذربایجان با برف نیم متری به استقبال بهار رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، افزایش دما و هوای بهاری که در اوایل اسفندماه درآذربایجان شرقی خودنمایی کرده بود با ورود سامانه بارشی و سرد به استان در واپسین روزهای سال، زمستان را به این منطقه برگرداند.

سال 1400 و قرن هم به آخر رسیده 29 اسفند ماه هوا سرد است، زمستان خیال رفتن ندارد از دیروز برف همراه با باد شدید و سوزناک می بارد تا بگوید همچنان برقرار است و برای بهار قدرت نمایی می کند، برف آنچنان می بارد که آذربایجان که برای نوروز خود را آماده می کند سفید پوش کرده و حال و هوای خاصی به استان داده است، انگار زمستان تازه از راه رسیده و کوله بار برف هایش را تاز باز کرده و می خواهد فقط ببارد.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است، ارتفاع برف در  شهرها و روستاهای منطقه ارسباران به ویژه در در ورزقان، اهر و خاروانا نیم متر، هوراند 30 سانتی متر گزارش شده است.

برف شهرستان های تبریز، هشترود، بستان آباد را نیز سفید پوش کرده است و دما اکثر شهرستان و مناطق استان ها را به زیر صفر برده است و براساس اعلام هواشناسی این وضعیت تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

پلیس راه فرماندهی آذربایجان شرقی نیز در اطلاعیه ای از هموطنان خواست از مسافرت های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت اضطرار با همراه داشتن البسه گرم و آذوقه کافی وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کُری خوانی زمستان برای بهار/ آذربایجان با برف نیم متری به استقبال بهار رفت

کُری خوانی زمستان برای بهار/ آذربایجان با برف نیم متری به استقبال بهار رفت