مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-20حوادث

اجرای طرح «راهنمای مسافران نوروزی» در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای این طرح هفت پست ثابت راهنمایی و ایمنی مسافران در مبادی ورودی و نقاط گردشگرپذیر شهرستانهای زاهدان ، - خاش ، ایرانشهر، چابهار, هامون(شهر سوخته) دایر می باشد و 2 پست سیارسحاب نیز در شهرستانهای چابهار و زهک(چاه نیمه) مستقر هستند و از مسافران نوروزی استقبال و پذیرایی نموده و در صورت لزوم جهت راهنمایی آنان اقدام خواهند کرد.

علیرضا میر بهاءالدین در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی همزمان با عید نوروز اظهار کرد: این طرح از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

میر بهاء الدین اظهار کرد: در این طرح، برنامه ها و خدمات مرتبط با مسافران و محیط زیست در قالب پویش، جشنواره، فعالیت های خلاقانه و فضای دوستدار کودک با مشارکت جوانان علاقه مند اجرا می شود، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: وجود خیمه های نماز در مجاورت پست های نوروزی نیز از دیگر خدمات ارائه شده در طرح فوق می باشد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هدف از اجرای طرح را مشارکت اعضا در فعالیت های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء ایمنی و سلامت هم نوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «راهنمای مسافران نوروزی» در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح «راهنمای مسافران نوروزی» در سیستان و بلوچستان