مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-20پزشكي

تشریح خدمات بهداشتی طی تعطیلات نوروز در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نحوه ارائه خدمات بهداشتی را در تعطیلات نوروز تشریح کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نحوه ارائه خدمات بهداشتی را در تعطیلات نوروز تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر سید مهدی طباطبایی ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات بهداشتی در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در تعطیلات نوروز 42 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده ارائه خدمات سلامت به هم استانی های و مسافرین می باشد.

وی با اشاره به این موضوع که10 مرکز منتخب بیماری کرونا در تعطیلات نوروز فعال می باشد، افزود: در شهرستان زاهدان مراکز سید الشهداء(ع) و سرجنگل در شیفت صبح و عصر، مرکز امیر المومنین (ع) در شیفت صبح، شهرستان میرجاوه مرکز علی ابن ابیطالب( ع) در شیفت صبح، شهرستان خاش مرکز شهید بهشتی در دو شیفت صبح و عصر، شهرستان سوران در مرکز سوران در دو شیفت صبح و عصر و شهرستان سراوان درمرکز شهری شماره 3 و مرکز جالق و سیرکان جهت ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کرونا فعال هستند.

وی گفت: پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان، پایگاه ولایت در روز های تعطیل در شیف صبح و روز های غیر تعطیل در دو شیفت صبح و عصر فعال می باشد، شهرستان میرجاوه پایگاه واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات بهداشتی طی تعطیلات نوروز در سیستان و بلوچستان

تشریح خدمات بهداشتی طی تعطیلات نوروز در سیستان و بلوچستان