مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-20پزشكي

انتظار می رفت موضوع مالیات بر دخانیات در مجلس رأی بیاورد


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به دخانیات و ارتباط مستقیم آن با سلامتی مردم، گفت: انتظار می رفت موضوع مالیات بر دخانیات که مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد در مجلس رای بیاورد که متاسفانه به نتیجه نرسید و رای نیاورد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به دخانیات و ارتباط مستقیم آن با سلامتی مردم، گفت: انتظار می رفت موضوع مالیات بر دخانیات که مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد در مجلس رای بیاورد که متاسفانه به نتیجه نرسید و رای نیاورد.

دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: شیوع قلیان در خانواده ها به خصوص در سنین پایین رو به افزایش است و فرزندان در شرایط اعتیاد به این مواد دخانی قرار دارند.

آن چیزی که اکنون در حوزه درمان هزینه می شود ناشی از عوارض مصرف دخانیات است که بسیاری از بخش های بدن را درگیر می کند.

دکتر فرشیدی یادآور شد: تبلیغات قلیان و مواد دخانی و نمایش این مواد در ویترین و پشت شیشه های مغازه ها مشکلات زیادی را به ویژه برای سنین پایین با خود همراه داشته است؛ لذا قانون منع تبلیغات در این حوزه باید اجرایی شود.

وی اظهار کرد: مصرف دخانیات عامل مهم بیماری، ناتوانی و مرگ زود رس در جهان است؛ طبق گزارشات سازمان بهداشت جهانی دخانیات نیمی از مردمی که مصرف کننده کنونی آن هستند را عاقبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار می رفت موضوع مالیات بر دخانیات در مجلس رأی بیاورد

انتظار می رفت موضوع مالیات بر دخانیات در مجلس رأی بیاورد