مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-20سياسي

افتتاح و بهره برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد


کارخانه شیرخشک بروجرد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- کارخانه شیرخشک بروجرد امروز 29 اسفندماه با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، معاون استاندار لرستان و جمعی از مسئولین افتتاح و بهره برداری رسید.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: کارخانه شیرخشک از طرح های ارزشمند استان محسوب می شود و این قابلیت را دارد که به واسطه آن مراکز دامپروری بیشتری در سطح استان ایجاد و فرصت های شغلی خوبی فراهم شود.

وی تصریح کرد: این پروژه بعد از 35 سال احیا شده که برای شهرستان بروجرد یک برند محسوب می شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان های هم جوار، زمینه سازی جهت احداث واحدهای جدید دام پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: با بهره برداری کامل از پروژه شیرخشک، این کارخانه به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و می توان 800 تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می شود را در بروجرد فرآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد

افتتاح و بهره برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد