مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-20فرهنگي

سینمای ایران نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد/ جای خالی «اخلاق»


سینمای ما و فیلم ها و هنرمندانش اگر حال و روزشان سکه هم باشد اما همدلی، اخلاق مداری و معرفت در آن جایی نداشته باشد مثل چاپ اسکناس بدون پشتوانه است.

- ، در آستانه تحویل سال نو، جعفر گودرزی رییس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در قالب یادداشتی به طرح نکاتی در راستای بهبود شرایط سینمای ایران در سال جدید پرداخت.

متن کامل یادداشت جعفر گودرزی به شرح زیر است؛ یک سال دیگر هم گذشت و سینمای ما اتفاقات و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت اما چیزی که بیشتر و نمایان تر در این شرایط، چون شتک به سر و روی سینمایمان پاشید، بحران و سومدیریت بود.

متاسفانه مدیران سینمای ایران اجازه می دهند مشکل، سوتفاهم و مساله برای سینمای ایران ایجاد شود و بعد به سرعت ستاد پیشگیری!!! و مدیریت بحران تشکیل می دهند و دست آخر هم فاتحانه و غرورآمیز و با لبخند ژوکوند برای خودشان نوشابه باز می کنند و اعلام می نمایند که مشکل برطرف شد و …و ما هم باید بلافاصله خدا را بابت داشتن چنین مدیرانی شکر کنیم که نجات بخش سینما و ما هستند و به سلامت ما را از بحران ها عبور می دهند! بیشترین و بدترین چیزی که به سینمای ایران ضربه زده و بلای جانش بوده و هست و آن را دچار پس رفت کرده و صد افسوس بیماری لاعلاجی هم بوده، سومدیریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد/ جای خالی «اخلاق»

سینمای ایران نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد/ جای خالی «اخلاق»