مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-20اجتماعي

اجرای جشنواره نوروزی قرن جدید، «قرن امید» در کهن شهر تاریخی قزوین


محمودی،معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:جشنواره نوروزی قرن جدید، قرن امید نوروز 1401 در کهن شهر مینودری قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمود محمودی با اعلام این خبر افزود:برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با محوریت امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، علاوه بر مناطق مرکزی شهر، نواحی کم برخوردار و منفصل شهری را نیز در برگرفته است و برنامه های ویژه ای نیز در استیج بزرگ مجموعه سعدالسلطنه برای شهروندان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:ایجاد نشاط اجتماعی، تقویت روحیه ی جمعی و شادی آفرینی، معرفی بیشتر موقعیت قزوین بعنوان شهر دارالمومنین، شهر چهار انبیاء و کهن دیار تاریخ صفوی ، شهر مفاخر ، پایتخت خوشنویسی ایران را می توان از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

اجرای استیج جُنگ عصرگاهی در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه محمودی اضافه کرد:اجرای استیج جنگ عصرگاهی در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه از جمله برنامه های مفرح فرهنگی جشنواره نوروزی است  که در آن برنامه های شاد و عیدانه توسط هنرمندان برای شهروندان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای جشنواره نوروزی قرن جدید، «قرن امید» در کهن شهر تاریخی قزوین

اجرای جشنواره نوروزی قرن جدید، «قرن امید» در کهن شهر تاریخی قزوین