مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-20اقتصادي

افزایش 66 درصدی تصادفات درون شهری در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از افزایش 66 درصدی تصادفات درون شهری در استان اصفهان طی سه روز اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پلیس راهور در استان اصفهان با دو هزار نفر نیروی انسانی و 500 تیم خودرویی و موتوری به صورت محسوس و نامحسوس ناظر بر رفتار رانندگان است، اظهار داشت: خدمات رسانی پلیس 24 ساعته است و هرگز تعطیل نمی شود.

وی با بیان اینکه با افزایش 39 درصدی ورود خودروها به شهرهای استان شاهد افزایش 66 درصدی تصادفات درون شهری در استان اصفهان هستیم، ابراز داشت: دلیل اصلی افزایش تصادفات خطای انسانی و بی توجهی به قوانین رانندگی است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان ارتکاب تخلفات خطر آفرین و حادثه ساز را خط قرمز پلیس اعلام کرد و افزود: با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در معابر و راه ها و عدم آشنایی بسیاری از رانندگان با مسیرها تنها راه نجات بخش، پرهیز از خطا در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات و توجه به اصول رانندگی تدافعی است.

بخشودگی 53 میلیارد تومان جریمه کرونایی در اصفهان وی گفت: از ابتدای فرآیند رسیدگی به اعتراضات جرایم رانندگی تاکنون در راستای توجه به حقوق شهروندان بیش از 25 هزار پرونده رسیدگی شده است که طی آن حدود 53 میلیارد تومان از جرایم رانندگی کرونایی در استان اصفهان حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 66 درصدی تصادفات درون شهری در اصفهان

افزایش 66 درصدی تصادفات درون شهری در اصفهان