مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-20سياسي

تشریح برنامه های سازمان جوانان احمر کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 1401


مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مسافرین نوروزی در استان خبر داد.

- سید امان الله جهانبین در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سازمان جوانان به عنوان یک سازمان فرهنگی، آموزشی و امدادی در راستای ایفای بخشی از رسالت و مسئولیت بشر دوستانه خود در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان به منظور افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و تامین سفری سالم و ایمن، مسئولانه و افزایش تاب آوری و بهبود در سبک زیست و فرهنگ تعامل اجتماعی و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با توجه به شرایط ناپایدار کرونا محدودیت های مشروط و پیش بینی موج گسترده و حجم وسیع مسافرت های نوروزی آمادگی لازم را جهت خدمت رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان به مسافرین نوروزی را برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در تحقق این کار 3 پست ثابت و 2 اکیپ سیار سحاب برای اجرای خدمات بشر دوستانه فعال است، تصریح کرد: هلال احمراستان ارائه کمک های اولیه امدادی و آموزش های همگانی جمعیت را با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سازمان جوانان احمر کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 1401

تشریح برنامه های سازمان جوانان احمر کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 1401