مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-20سياسي

توجه به حوزه فرهنگ اولویت کشور است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ گفت: با توجه به توطئه دشمنان در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های امروز توجه به این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور عصر شنبه در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی حاصل خون پاک شهیدان است، بیان کرد: جوانان رشد یافته در نظام جمهوری اسلامی همواره مقابل توطئه های دشمنان جهت خدشه دار کردن امنیت جامعه می ایستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حمله موفقیت آمیز سپاه به مرکز جاسوسی اسراییل در عراق، گفت: این اقدام قدرت سپاه پاسداران را به خوبی نشان داد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ، تصریح کرد: یکی از اولویت های کشور ما مربوط به حوزه فرهنگ است زیرا دشمنان در میدان فرهنگی به نبرد با جمهوری اسلامی آمده اند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه دشمن توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد، بیان کرد: آنها می دانند که شانسی در حوزه نظامی ندارند لذا به تهاجم فرهنگی روی آورده اند و ما نیز باید خود را آماده رویارویی با توطئه های خصمانه آنها کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند داشتن راهکارها و برنامه های متنوع است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حوزه فرهنگ اولویت کشور است

توجه به حوزه فرهنگ اولویت کشور است