مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-20سياسي

پیشنهاد سفیر ایران در ایتالیا به هم وطنان مقیم این کشور


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا ضمن تبریک سال نو ابراز امیدواری کرد که در سال جدید روابط دوستانه و همکاری های ایران و ایتالیا در زمینه های مختلف سیاسی، - اقتصادی، فرهنگی و .

بیش از پیش گسترش یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حمید بیات سفیر کشورمان در ایتالیا به شرح زیر است: سلام بر هموطنان عزیز، در حالی به استقبال سال جدید 1401 خورشیدی می رویم که اعیاد فرخنده و خجسته شعبانیه را جشن گرفته ایم، آغاز سال جدید در این ایام فرخنده را به فال نیک می گیرم و با عرض ادب پیشگاه امام عدل و امید، یگانه منجی بشریت (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف کشورمان و شما هموطنان بزرگوار مقیم ایتالیا، سال نو را تبریک و تهنیت می گویم.

سالی که گذشت به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم های طالمانه آمریکا و پاندمی کرونا با سختی هایی برای مردم ایران همراه بود.

اینک نوروز پیروز فرا رسیده است؛ نوروزی که در فرهنگ بلند و بالنده ایرانیان، هم نماد شکوفایی و سرزندگی است و هم نماد طبیعت معتدل بهاری است.

مردم ایران همیشه بهار را گرامی داشته و به استقبال شکوفایی رفته اند، امیدواریم با عنایت پروردگار و با پایان زمستان طبیعت و آغاز هنگامه نور و شکوفایی و سرسبزی طبیعت؛ سختی ها و دشواری ها را هم پشت سر بگذاریم و در سال جدید شاهد رفع مشکلات و شکوفایی در تمامی زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سفیر ایران در ایتالیا به هم وطنان مقیم این کشور

پیشنهاد سفیر ایران در ایتالیا به هم وطنان مقیم این کشور