مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-19سياسي

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای استان گلستان برگزار شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اجرای مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه های تحتانی سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان در روز 28 اسفند خبر داد.

- مهندس سید محسن حسینی در حاشیه مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای استان که با حضور عوامل فنی و برخی مسئولین شهرستانها از جمله فرماندار آق قلا و معاونین فرماندار کلاله و آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه های تحتانی سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان با هدف آمادگی در پاسخ به بحران احتمالی سیلاب در فروردین 1401 در محل سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، شبیه سازی شرایط اضطراری با هدف پیاده سازی برنامه های مدیریت شرایط اضطرار را از اهداف این مانور دانستید افزود: تمرین آموزش ها و چگونگی استفاده از ابزار و تجهیزات، ارزیابی عملکردها در شرایط اضطراری، احصاء نقاط قوت و ضعف در مراحل مانور و ارتقاء میزان آمادگی و قابلیت های اقتضایی شرکت آب منطقه ای گلستان نیز از دیگر اهداف برگزاری این مانور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مانور ابتدا در سد بوستان و سپس در سدهای گلستان و وشمگیر به ترتیب انجام شده و پس از باز شدن دریچه های تحتانی و عملکرد صحیح دریچه ها و ایجاد جریان خروجی و سپس بسته شدن دریچه های تحتانی این مانور به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای استان گلستان برگزار شد

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای استان گلستان برگزار شد