مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-19سياسي

550 هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت سند خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریا با اشاره به اینکه صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت های مهم دادستانی شهریار است، اظهار کرد: با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع تصرف از حریم رودخانه های شهرستان شهریار، افزود: سند 550 هکتار از این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی علاوه بر تسهیل در روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می سازد.

عسگری پور تاکید کرد: هرگونه زیاده خواهی و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه های طبیعی، واکنش شدید دادستانی شهریار و مجازات متخلفان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت سند خورد

550 هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت سند خورد