مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-19سياسي

اجرای طرح لبخد خدا در کهمره سرخی


مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی روستای بگدانه گفت: طرح عیدانه ای با عنوان لبخند خدا با همکاری خیرین و نیک اندیشان، در سطح چند روستا انجام شد.

- ایسنا/فارس مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی روستای بگدانه گفت: طرح عیدانه ای با عنوان "لبخند خدا" با همکاری خیرین و نیک اندیشان، در سطح چند روستا انجام شد.

روح الله جباری شنبه 28 اسفند به خبرنگاران گفت: این طرح عیدانه با همکاری خیرین و نیک اندیشان مرکز نیکوکاری سهیلی، پایگاه مقاومت شهدای احمدآباد شیراز و بسیج علوم پزشکی شیراز اجرایی شد.

وی با یادآوری اینکه در مناسبت های مختلف بسته های کمک معیشتی و اقلام ضروری بین نیازمندان توزیع می شود، از همکاری شورای روستای بگدانه در این طرح خبر داد و گفت: اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه بوده است.

جباری با اشاره به اینکه ارزش هر بسته 500 هزارتومان ارزیابی می شود، خاطرنشان کرد: این اقلام در روستاهای بگدانه، مسقان، فتح آباد و رمقان، سبوک و شکفت توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گفت: علاوه بر اقلام و بسته های کمک معیشتی و ضروری، با کمک نوعدوستان 54 جفت کفش به مناسبت ایام نوروز بین خانواده های نیازمند در این روستاها توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح لبخد خدا در کهمره سرخی

اجرای طرح لبخد خدا در کهمره سرخی