مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-19اقتصادي

کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است


کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار با قیمت تثبیت شده موجود است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار با قیمت تثبیت شده موجود است.

محمد علی احمدی در جلسه تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه با پیگیری های استاندار تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان اصفهان در زمینه تامین کالاهای اساسی و عرضه این کالاها در سراسر فروشگاه ها و به ویژه فروشگاه های کوثر فراهم شده است.

وی افزود: انتظار داریم با توزیع به موقع کالاهای اساسی در فروشگاه ها، شهروندان بتوانند بدون دغدغه و در آرامش کامل مایحتاج خود را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار موجود است، گفت: مسئله نظارت بر قیمت کالاها و تسهیل دسترسی مردم به آن ها همواره یکی از اولویت های مدیریت شهرستان است و برای ما پذیرفتنی نیست که با فراهم بودن این ظرفیت ها شاهد عرضه نامطلوب کالاهای اساسی باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه همه در یک مجموعه قرار داریم و باید با تلاش و همراهی یکدیگر بهترین شرایط را برای مردم رقم بزنیم، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است

کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است