مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-19سياسي

آیت الله فرحانی:جبهه مقاومت با قدرت در برابر استکبار ایستادگی می کند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه مقاومت با قدرت در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده است و مسیر خود را ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، آیت الله عبدالکریم فرحانی امروز در اجلاس شیوخ، عشایر و بزرگان آبادان و خرمشهر و جمعی از سران طوایف استان بصره عراق و کشورهای یمن و آذربایجان، اظهار کرد: جبهه مقاومت با محوریت مرجعیت قم و نجف جنایت آل سعود و اعدام ده ها نفر از شیعیان را محکوم می کند.

  وی عنوان کرد: جبهه مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان با قدرت در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده است و مسیر خود را ادامه می دهد.

  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران در کشورهای محور مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، یمن شکل گرفته و رو به گسترش است.

فرحانی بیان کرد: آل سعود جنایت های فراوانی علیه مردم بی گناه انجام داده اما حقوق بشر هیچ واکنشی نشان نداد که این مایه شرم است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این اجلاسیه بیانیه همبستگی شیوخ ، عشایر و بزرگان آبادان و خرمشهر و جمعی از مشایخ استان بصره عراق و نیز کشورهای یمن و آذربایجان با شیعیان عربستان و محکومیت شهادت 81 نفر از شیعیان این کشور قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فرحانی:جبهه مقاومت با قدرت در برابر استکبار ایستادگی می کند

آیت الله فرحانی:جبهه مقاومت با قدرت در برابر استکبار ایستادگی می کند