مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-19سياسي

ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افتتاح شد


استان همدان با 10 شهرستان و 32 شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: استان همدان با 10 شهرستان و 32 شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاحیه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته کشور درگیر بیماری کرونا بود و همه مراکز اقامتی تعطیل بودند، افزود: در حال حاضر با تدابیر دولت در امر واکسیناسیون و کنترل بیماری کرونا وضعیت با ثباتی در جامعه حکم فرماست و امکان سفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مراکز اقامتی استان با 4500 تخت آماده پذیرایی از گردشگران است، تصریح کرد: مراکز اقامتی، گردشگری، دستگاه های خدمات رسان و مجموعه های مرتبط از آمادگی لازم برخوردارند.

قاسمی فرزاد با اشاره به راه اندازی خطوط هوایی فرودگاه همدان در روزهای گذشته و تاثیر مثبت آن بر گردشگری همدان، مطرح کرد: غار علیصدر پس از دو سال تعطیلی برای پذیرایی مسافران آماده است و با بازگشایی آن از 26 اسفندماه شور و شعف فراوانی در منطقه و بین اهالی گردشگری ایجاد شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: خوشبختانه دستگاه های خدمات رسان و اداری در کنار هم فضایی را ایجاد کرده اند که مسافران ایام خوشی را در استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افتتاح شد

ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افتتاح شد