مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-19سياسي

معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است


فرماندار شهر قدس با اشاره به اینکه راستای جهاد تبیین و پاسخگویی به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم گفت: معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است.

- ، وحید گلیکانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در رابطه با عملکرد 90 روزه فرمانداری قدس اظهار داشت: شهرقدس با پایتخت فاصله کمی دارد و طبیعتاً سطح توقعات وسیع تری را می طلبد.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه سال 88 بخش قدس به شهر قدس ارتقا پیدا کرد اما برخی از ادارات همچنان مستقل نشده اند افزود: طی بیش از 90 روز با توجه به عملکرد فرمانداری شهر قدس دفتر حوزه هنری این شهر با حضور مدیر حوزه هنری استان تهران همچنین هلال احمر شهر قدس با بیش از 250 نفر، تاکنون آموزش دیده اند و تاکنون مدرسه استعداد درخشان تأسیس نشده بود که اکنون هم در بخش دخترانه و هم پسرانه مدرسه استعداد درخشان افتتاح شده است.

گلیکانی گفت: مجموعه شهر قدس افراد فرهیخته بسیاری دارد که طی سالیان اخیر مقام های بسیاری را کسب کرده ااند، در این 90 روز اخیر اولین اداره ای که نیاز به تغییر مدیریت داشت در اسرع وقت با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه داد.

وی با اشاره به تخصیص 250 لیتر آب پاک در ثانیه از خط شماره 6 تهران عنوان داشت: در سال 90 تسویه خانه فاضلاب افتتاح شد که در بحث فضای سبز از پساب ها استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است

معضل بزرگ شهرقدس تک شهرداری است