مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-19فرهنگي

حوزه هنری کردستان مرجع و پایگاهی برای هنرمندان استان شده است


در حال حاضر حوزه هنری به مرجع و پایگاهی برای هنرمندان استان تبدیل شده و همین اعتماد هنرمندان بزرگترین سرمایه حوزه هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی عصر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه های استان در سنندج اظهار کرد: کرونا طی دو سال گذشته ضربه زیادی به بخش های مختلف زد که اصحاب فرهنگ و هنر بیشترین آسیب از این بیماری دید.

وی گفت: معتقد هستم حوزه هنری و رسانه یک خانواده بزرگ هستند و اگر امروز حوزه هنری دارای جایگاه است به خاطر همراهی اصحاب رسانه بوده است.

مرادی افزود: حوزه هنری نهادی تولیدمحور است که در کنار برگزاری جشنواره های مختلف، تولیدات زیادی در بخش های مختلف دارد.

وی از فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه نام برد و گفت: اگر می خواهیم توسعه ای اتفاق بیفتد باید در حوزه زیرساخت های فرهنگی کار کنیم.

رییس حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: در همین راستا زیرساخت هایی همچون پردیس سینما بهمن در استان ایجاد شده که نمونه کم نظیری در سطح کشور است.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و نقش اصحاب هنر در فرهنگ سازی مقابله با این ویروس، گفت: ضمن تولیداتی از آهنگ ها و نواهای زیبا توسط هنرمندان استان و پخش در فضای مجازی پیام های نوع مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هنرمندان نام آشنا هم به مردم ارائه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری کردستان مرجع و پایگاهی برای هنرمندان استان شده است

حوزه هنری کردستان مرجع و پایگاهی برای هنرمندان استان شده است