مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-19سياسي

امیرعبداللهیان: ایرانیان در هر نقطه عالم مورد حمایت دولت سیزدهم هستند


ایرانیان در هر نقطه عالم مورد حمایت دولت سیزدهم هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه سال نو شمسی(1401) در پیامی ویدئویی خطاب به ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: فرار رسیدن نوروز 1401 و نو شدن سال و قرن جدید را به همه عزیزان در سراسر جهان تبریک می گویم.

همزمانی این ایام با ولادت یگانه منجی عالم بشریت را به فال نیک می گیریم و برای همه شما عزیزان سلامتی، بهروزی، تندرستی، شادکامی و آرامش را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

وی افزود: سال و قرنی سرشار از فرصت ها و امیدها آغاز می شود.

فرصت و امید برای مردم بزرگ ایران، برای همه مردم جهان، ایرانیان تمدن ساز و پرافتخار در هر گوشه جهان با سنت های دیرآشنای ملی و اسلامی چون نوروز به هم پیوند خورده و به سرزمین کهن، هویت ایرانی، اسلامی و تمدنی خود افتخار می کنند و قلبشان برای سرزمین مادری می تپد.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: این دلدادگی به آب و خاک و میهن از سوی ایرانیان عزیز در اقصی نقاط عالم یکی از بزرگ ترین سرمایه های ملی همه ماست.

حضور موثر و مثال زدنی شما ایرانیان عزیز در عرصه های مختلف جهانی در عرصه دانش، صنعت، فناوری، فرهنگ، اقتصاد و هنر و در همه عرصه های افتخارآفرین زمینه ساز مشارکت ایران و ایرانی در ساخت جهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایرانیان در هر نقطه عالم مورد حمایت دولت سیزدهم هستند

امیرعبداللهیان: ایرانیان در هر نقطه عالم مورد حمایت دولت سیزدهم هستند