مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-19سياسي

آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی در همدان را داریم/ ظرفیت اقامتی، 4500 تخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در حاشیه افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان امسال بعد از دو سال پذیرای مسافران نوروزی است و با جلساتی که در طول اسفندماه داشتیم، تدابیری اتخاد شده که بتوان پذیرای مسافران بود.

وی با بیان اینکه همه مراکز اقامتی آماده پذیرایی از مسافران است گفت: با اقدامات خوبی که کادر بهداشت و درمان برای واکسینه کردن مردم داشتند، وضعیت باثباتی را در کنترل کرونا در سطح کشور داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش مسافر در همدان 4 هزار و 500 تخت است گفت: مراکز گردشگری و هتل ها آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به مسافران دارند و دستگاه های خدماتی نیز همراه هستند.

وی با اشاره به راه اندازی خطوط هوایی همدان یادآور شد: فرودگاه همدان پس از دو سال تعطیلی، پرواز مشهد و کیش از همدان را راه اندازی کرده که ظرفیت خوبی برای رونق سفر و گردشگری است.

قاسمی فرزاد به بازگشایی غار علیصدر در واپسین روزهای اسفندماه نیز اشاره کرد و افزود: غار علیصدر از 26 اسفندماه به روی گردشگران باز شده که علاوه بر گردشگران، مردم منطقه نیز شور و شعف زیادی دارند.

وی با بیان اینکه مجموعه دستگاه های خدمات رسان فضایی را فراهم کردند که سفرها رضایت بخش باشد گفت: شهرداری ها با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی در همدان را داریم/ ظرفیت اقامتی، 4500 تخت

آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی در همدان را داریم/ ظرفیت اقامتی، 4500 تخت