مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-19سياسي

سالی که گذشت شامل موفقیت های ارزشمندی برای انقلاب در منطقه بود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی نوشت: سالی که گذشت شامل موفقیت های ارزشمندی برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و کشور همچون اخراج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بود.

- ، سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یامحول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال السلام علی ربیع الانام و نضره الایام مبارک و خجسته باد عید نوروز و حلول سال نو بر شما همکاران خدوم و تلاشگر و مردان مجاهد و دلاور در جای جای این کشور پهناور، بخصوص خانواده های مکرّم شهیدان و جانبازان و ایثارگر که همه سرافرازی های نظام اسلامی مرهون فداکاری ها و صبر و استقامت آنهاست.

امسال این رخداد زیبای طبیعت در حالی جلوه نمایی و چشم نوازی می کند که سراسر ایران اسلامی سرخوش از جشن میلاد یگانه و دردانه عالم و سرزنده از استشمام عطر ولادت زیباترین گل هستی و مصداق حقیقی بهار خلقت و بشریت یعنی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

تقارن نوروزِ این سال ها با ماه های معنوی شعبان المعظم و رمضان المبارک نوید بخش وزش نسیم رحمت الهی و نفحات روح بخش معنوی است که همه ما باید با استفاده از این فرصت طلایی، روحمان را در معرض فیوضات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی که گذشت شامل موفقیت های ارزشمندی برای انقلاب در منطقه بود

سالی که گذشت شامل موفقیت های ارزشمندی برای انقلاب در منطقه بود