مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-19سياسي

افزایش چشمگیر فروش نفت یکی از توفیقات دولت مردمی است


استاندار قم، افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

- محمدتقی شاه چراغی، استاندار قم، در آیین تکریم و معارفه فرماندار قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، خلوص نیت ایثارگران در دفاع مقدس را الگویی برای مردم و مسئولان دانست و عنوان کرد: اگر برای رضای خدا کار کنیم، اقدامات ما با عنایات پروردگار اثربخش خواهند بود.

وی با اشاره به گشایش های به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار، اظهار کرد: با وجود تحریم های گسترده، عملکرد دولت جدید در حوزه های مختلف خصوصاً اقتصادی، مطلوب بوده است.

وی افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

شاه چراغی با قدردانی از تلاش های فرماندار سابق، تصریح کرد: امیدواریم تغییر در مدیریت فرمانداری قم، زمینه ساز حاکمیت افکار نو و افزایش سرعت و تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه قم باشد.

وی وجود نگاه جدید به مدیریت شهری و افزایش تعامل با مجموعه شهرداری را یکی از دلایل انتخاب فرماندار جدید قم دانست و بیان کرد: تفکر جهادی، شناخت نسبت به پهنه شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر فروش نفت یکی از توفیقات دولت مردمی است

افزایش چشمگیر فروش نفت یکی از توفیقات دولت مردمی است