مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-19اقتصادي

افتتاح عجیب پتروشیمی لردگان با وجود آلودگی زیست محیطی+سند


در این گزارش روایتی از صدور یک مجوز برای فعالیت پتروشیمی لردگان را می خوانید که در آن برخلاف تمام نظریه های کارشناسی، معاون مدیرکل مجوز مربوطه را صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پتروشیمی لردگان در سال گذشته با دستور رییس جمهور وقت افتتاح شد؛ این پتروشیمی که قرار است آمونیاک و اوره تولید کند در مساحتی حدود 100 هکتار در منطقه فلارد استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اما آنچه در این گزارش محل بحث است نحوه صدور مجوز و استانداردهای دوگانه محیط زیست هنگام مواجهه با این پرونده است؛ با هم نحوه صدور مجوز زیست محیطی این واحد اقتصادی که توسط سازمان محیط زیست انجام شده است را مرور می کنیم.

کارشناس محیط زیست: پتروشیمی آلودگی شدید محیط زیستی دارد ابتدا و بر اساس رویه مرسوم اداره کل محیط زیست یک کارشناس مرتبط با موضوع و حوزه کاری مورد نظر را به محل فعالیت پتروشیمی اعزام می کند تا مطالعات اولیه صورت گیرد؛ همان طور که در زیر می بینید کارشناس مربوطه که خود مدیر محیط زیست شهرستان لردگان هم می باشد پس از انجام مطالعات میدانی در نهایت این نظریه را صادر می کند: در زمان بازدید و پالایش با توجه به آنالیز مورخ 99/5/4 و رها شدن خروجی پساب آلایندگی در محیط بیرون کاملا محرز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح عجیب پتروشیمی لردگان با وجود آلودگی زیست محیطی+سند

افتتاح عجیب پتروشیمی لردگان با وجود آلودگی زیست محیطی+سند