مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-19پزشكي

کاهش 59 درصدی بستری کرونا در خوزستان / مراقبت سندرومیک یادمان ها


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پایداری وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان بر لزوم جلوگیری از بروز عادی انگاری در جامعه تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پایداری وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان بر لزوم جلوگیری از بروز عادی انگاری در جامعه تاکید کرد.

دکتر سید محمد علوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (28 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در حال خروج از موج بیماری هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر برخی کشورهای غربی مجددا دچار موج جدید بیماری شده اند بنابراین اگر جایی بیماری جدی گرفته نشود و عادی انگاری رخ دهد، مجددا موج اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر شرایط در خوزستان خوب و پایدار است اما باید مواظب باشیم که عادی انگاری رخ ندهد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در هفته گذشته در استان خوزستان موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن 37 درصد، موارد بستری 59 درصد و موارد مرگ 36 درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: همچنان روند واکسیناسیون در خوزستان کند است به گونه ای که مدت ها است پوشش نوبت اول واکسیناسیون در خوزستان در افراد بالای 12 سال 85.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 59 درصدی بستری کرونا در خوزستان / مراقبت سندرومیک یادمان ها

کاهش 59 درصدی بستری کرونا در خوزستان / مراقبت سندرومیک یادمان ها