مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-19پزشكي

هشدار به مسافران هرمزگان؛ مراقب گزش پشه ها باشید


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امسال همزمان با اپیدمی کووید ،19 استان هرمزگان با حضور پشه مهاجم آئدس مواجه بود که این موضوع اقدامات پیشگیرانه در ایام تعطیلات نوروز برای تامین سلامت مسافران و شهروندان را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی ضمن تاکید بر انتخاب محل اسکان مناسب و دور از محیط های مرطوب و آلوده به پشه توسط میهمانان نوروزی گفت: امسال همزمان با اپیدمی کووید 19 استان هرمزگان با پشه مهاجم آئدس مواجه بود که این موضوع انجام اقدامات پیشگیرانه در ایام تعطیلات نوروز برای تامین سلامت مسافران و شهروندان را می طلبد بنابراین مسافران در محل های مناسب و ایمن از جمله مهمانپذیرها سکونت داشته باشند تا از گزش احتمالی هر گونه پشه در امان باشند.

وی افزود: در مهرماه به بعد درگیر پشه آئدس بودیم که ابتدا از بندرلنگه در ادامه بندرعباس و در نهایت مواردی از این پشه در شهر سیریک مشاهده شد.

خوشبختانه موردی از بیماری ناشی از پشه در استان مشاهده نشده است بنابراین مسافران و شهروندان باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

فرشیدی با اشاره به حجم بالای کار در ایام بیماری کووید 19 و پشه مهاجم آئدس در استان تصریح کرد: علیرغم کمبود اعتبارات و عدم پرداخت مطالبات پایان سال به کارکنان اما هیچ خدمتی روی زمین نمانده چرا که کارکنان بخش بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مسافران هرمزگان؛ مراقب گزش پشه ها باشید

هشدار به مسافران هرمزگان؛ مراقب گزش پشه ها باشید